سوالات متداول مریوط به ارسال مقاله

1. تا چه تاریخی جهت ارسال مقالات فرصت هست؟

مراجعه به تاریخ های مهم درج شده بروی وب سایت کنفرانس.

 

2. برگزاری کنفرانس در چه مکانی می باشد و برای شرکت از شهرستان ها دبیرخانه اقدامی انجام میدهد؟

محل برگزاری کنفرانس شهر تهران می باشد  و پژوشگرانی که از شهرهای غیر از تهران قصد حضور در کنفرانس را دارند می بایست صبح روز کنفرانس به محل برگزاری مراجعه نمایند

 

3. آیا می ‎توان با یک یا چند همراه به تهران سفر کنم؟

بله، اما در کنفرانس فقط کسانی می ‎توانند شرکت کنند که ثبت نام نموده‎اند و همراهان می‎توانند در پنل کاربری به عنوان همراه ثبت نام نمایند، در غیر این صورت اجازه ورود به سالن کنفرانس را ندارند.

 

4. چند روز باید اقامت در تهران داشته باشیم؟

این کنفرانس یک روزه می باشد؛ شما می توانید با توجه به تور و علاقه خود هماهنگی لازم را انجام نمائید.

 

5. آیا نحوه نگارش مقالات حتما باید رعایت شود؟

 بله و مقلات باید دارای سربرگ کنفرانس باشد. (جهت مشاهده نحوه نگارش اینجا را کلیک نمائید)

 

6. آیا حتما در فایل مقاله باید چکیده انگلیسی باشد؟

خیر، اجباری برای چکیده لاتین نمی باشد.

 

7. آیا امکان داوری سریعتر مقالات وجود دارد؟ (عجله جهت گرفتن اکسپت اولیه و ارسال به دانشگاه)

آن دسته از دانشجویان و پژوهشگرانی که نیازمند دریافت نتایج داوری مقالات خود زودتر از آخرین مهلت اعلام نتایج داوری هستند، می توانند ضمن ارسال هرچه سریع تر مقاله ، کد مقاله خود را از طریق پانل کاربری ارسال و تقاضای داوری زود هنگام نمایند تا مقاله را سریعتر در مرحله داوری قرار دهند. برای افراد فوق الذکر نتایج داوری مقالات حداکثر تا 10 روز پس از ارسال مقاله اعلام خواهد شد.

 

8. نحوه ثبت مقاله در سایت به چه صورتی است؟

در صفحه اصلی روی قسمت "ثبت نام در کنفرانس" کلیک نمائید و تمامی فیلد ها را به دقت تکمیل نمائید.

 

9. آیا در هنگام ارسال مقاله باید هزینه ثبت نام را واریز نمود؟

خیر- بعد از ارسال اصل مقاله منتظر جواب داوری (پذیرش/عدم پذیرش) باشید بعد از اعلام شدن نتایج اگر مقاله شما پذیرش شده و مایل به دریافت گواهینامه کنفرانس بودید باید هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.

 

10. هزینه ثبت نام در کنفرانس چقدر است؟

 به سایت کنفرانس قسمت "تعرفه های ثبت نام" مراجعه کنید.

 

11. آیا امکان ارسال مقالات به زبان انگلیسی نیز هست؟

بله.

 

12. نوع ارائه مقالات در کنفرانس به چه صورت است؟

 به سه صورت مقالات در کنفرانس ارائه خواهند شد :

1-مقالات شفاهی : نویسنده مسئول، مقاله را باید در روز کنفرانس ارائه نماید.

2-مقالات پوستر

3-مقالات چاپ در مجموعه مقالات

(شرایط دقیق تر بعد از اعلام نتایج بروی سایت قرار خواهد گرفت)

فایل پوستری خود را تهیه و فایل را به دبیرخانه ارسال نمایید.

 

13. آیا مهلت ارسال مقالات تمدید می شود؟

 اگر درخواست ها زیاد باشد بله تمدید خواهد شد، در غیر اینصورت خیر.

 

14. آیا امکان دریافت گواهینامه زودتر از موعود وجود داد؟

بله - اگر مقاله شما پذیرش شود بعد از واریز وجه ثبت نام می توانید گواهینامه موقت خود را از پانل کاربری دریافت نمائید.

 

15. آیا مقالات در سایت های علمی نمایه میشوند؟

بله- مقالات در چند پایگاه معتبر نمایه میشود به قسمت اخبار مراجعه نمائید

 

16. آیا تخفیفی به دانشجویان تعلق می گیرد؟

 تمامی هزینه ها بروی سایت کنفرانس درج شده و افرادی که تا تاریخ های درج شده ارسال کنند از تخفیف بهره مند می شوند.

 

17. مقاله من در خصوص موضوع ............ است آیا میتوانم مقاله خود را به کنفرانس اعلام نمایم؟

لطفا به سایت قسمت محورهای کنفرانس مراجعه کنید اگر موضوع مقاله جز سرفصل ها باشد. میتوانید مقاله خود را ارسال نمایید.

 

18. مقاله من به صورت علمی-مروری یا علمی – ترویجی است میتوانم مقاله خود را به کنفرانس ارسال نمایم؟

الویت پذیرش مقالات با مقالات علمی –پژوهشی است اما میتوانید مقاله خود را ارسال نمایید دبیرخانه نیز مقاله شما را به هیئت داوران ارسال می نماید و در اسرع وقت نتیجه را به شما اعلام میشود.

 

19. آیا می توانم مقاله را به ایمیل کنفرانس ارسال نمایم؟

خیر، به هیچ عنوان. حتما مقاله خود را از سامانه ارسال نمایید مقالاتی که ایمیل می شوند در پروسه داوری قرار نخواهند گرفت.

 

20. جواب داوری مقالات در چه تاریخی اعلام خواهد شد؟

بعد از ارسال مقاله بین 4 تا 15 روز کاری جواب داوری ارسال میشود.

 

21. از چه طریقی از وضعیت مقاله خود آگاه شوم؟

بعد از ارسال مقاله به  پانل کاربری خود قسمت وضعیت مقاله رفته و از نتایج داوری مقالات اطلاع یابید. همچنین ایمیل تغییر وضعیت مقاله نیز به شما ارسال خواهد شد.  

 

22. آیا برای ارسال اصل مقاله باید فایل آن همراه با چکیده باشد؟

بله اصل مقاله و چکیده باید هم زمان ارسال شود و در یک فایل قرار گیرند.

 

23. در سامانه ثبت نام کرده ام اما ایمیلی ارسال نشده و نمیتوانم وارد پنل کاربری خود شوم ؟

ایمیل خود را چک نمایید اگر باز ایمیلی از طرف سامانه دریافت نکرده بودید به طور امتحانی وارد پنل خود شوید اگر موفق نشدید با دبیرخانه تماس بگیرید.

سوالات متداول پژوهشگران

این سوالات توسط اکثر پژوهشگران گرامی طرح شده است که در این جا پاسخی کامل به هر کدام از آن ها داده می شود.

از این که تمامی موارد را به طور دقیق مطالعه می فرمائید متشکریم.

 

- ژورنال های بین المللی از جمله ISI  و ISC

1-آیا می توان مقالات را به زبان فارسی برای ژورنال های بین المللی از جمله ISI  و ISC ارسال نمود یا بعدا باید آن ها را به زبان انگلیسی ترجمه کرد؟

پاسخ: شما می توانید برای داوری در کنگره به دو صورت انگلیسی و فارسی مقاله ارسال نمائید و بعد از اتمام کنفرانس از طریق سامانه دریافت مقالات، مقاله شما برای ژورنال های بین المللی دریافت و ارسال می گردد که در در آن زمان حتما باید نسبت به ترجمه انگلیسی مقاله پذیرفته شده اقدام نمائید.

2-آیا پس از پذیرفته شدن مقالات برای چاپ در ژورنال های بین المللی از جملهISI  و ISC باید هزینه ی دیگری غیر از هزینه شرکت در کنفرانس پرداخت شود؟

پاسخ: بلی، این امکان برای تمامی افرادی که مقاله آن ها در کنفرانس پذیرش شده است وجود دارد که برای چاپ در ژورنال های بین المللی از جمله ISI  و ISC اقدام نمایند که هزینه ترجمه و چاپ غیر از هزینه شرکت در کنفرانس می باشد.

3-با توجه به داوری و بررسی مقاله چگونه باید مطلع شویم که مقاله مان در ژورنال های بین المللی از جمله ISI  و ISC چاپ خواهد شد؟

پاسخ: بعد از اتمام کنفرانس مقالات بررسی شده و نسبت به موضوع و رشته تحصیلی ثبت نام کنندگان ژورنال ها برای مخاطبان ارسال می‎گردند.

4-آیا تمامی مقالات پذیرفته شده امکان چاپ در ژورنال های بین المللی از جمله ISI  و ISC را دارند یا تنها مقالات برگزیده این امکان را دارند؟

پاسخ: بلی، با پیگیری های دبیرخانه کنفرانس و تلاش های صورت گرفته امکان چاپ برای تمامی پذیرفته شدگان فراهم می باشد.

5-آیا نحوه پذیرش (ارائه شفاهی، پوستر، چاپ در مجموعه مقالات) تاثیری در چاپ در ژورنال های بین المللی از جمله ISI  و ISC دارد؟

پاسخ: خیر، تمامی مقالاتی که پذیرش شده اند امکان چاپ در ژورنال های بین المللی را دارند.

6-آیا امکان ارسال مقاله برای قشر کارمندان دولتی وجود دارد؟

پاسخ: بلی، امکان ارسال مقاله برای کارمندان نیز میسر می باشد.

- سوالات مربوط به گواهینامه ، مقالات و  داوری و سایر سوالات

1-گواهینامه های کنفرانس توسط چه کسانی امضا خواهد شد؟

پاسخ: گواهینامه های کنفرانس توسط سخنرانان اصلی در پنل مربوطه امضا می گردند.

2-ثبت نام نویسنده همکار در سایت کنفرانس به چه شکلی می باشد؟

پاسخ: پژوهشگر گرامی؛ جهت ثبت نام حضوری برای نویسنده همکار لازم است نویسنده همکار اقدام به ایجاد پنل کاربری در سامانه کنفرانس به نام خود نموده و از قسمت ثبت نام نهایی گزینه  شرکت در کنگره را انتخاب نموده و نسبت به ثبت نام نهایی و دانلود کارت ورود به جلسه اقدام نماید.

3-حداقل زمان داوری مقالات چند روز می باشد؟

پاسخ: حداقل زمان داوری بین 4 الی 15روز می باشد.

4-آیا بدون مقاله نیز می توان در روز کنفرانس حاضر شد؟

پاسخ: بلی، به صورت بدون مقاله نیز می توانید ثبت نام نمائید.

5-مدارک کنفرانس اگر به صورت غیر حضوری شرکت نمائیم چگونه و در چه تاریخی به دست ما خواهد رسید؟

پاسخ: معمولا بعد از شش الی دوازده روز از طریق پست ارسال می گردند.

6-گواهینامه کنفرانس شامل چه متنی می باشد و چند گواهینامه برای ما ارسال می شود؟

پاسخ: گواهینامه پذیرش ، گواهینامه بین المللی  و در صورت حضور در روز کنفرانس گواهینامه حضور تقدیم می‎گردد.

7-آیا متن گواهینامه کسانی که به صورت غیر حضوری شرکت می کنند با افرادی که در کنفرانس حضور دارند یکسان می باشد؟

پاسخ: خیر تفاوتی ندارد فقط برای کسانی که حضور داشتند گواهینامه ی حضور علاوه بر این گواهینامه صادر می گردد.

8-آیا همه مقالات پذیرفته شده در کنفرانس در سایت سیویلیکا نمایه خواهند شد؟

پاسخ: تمامی مقالات پذیرش شده در پایگاه سویلیکا نمایه می گردند.

9-برای این کنفرانس هر فرد اجازه ارسال چند مقاله را دارد و هر مقاله می تواند حداکثر چند نویسنده داشته باشد؟

پاسخ: امکان ارسال 5 مقاله و محدودیتی در تعداد نویسندگان ندارند.